מוקדים התחדשות עירונית בחולון

העיר חולון זוכה בשנים האחרונות לתהודה חסרת תקדים בקנה מידה רחב במיוחד.
לראיה, אנו עדים לביקושים אשר הולכים וגדלים הן מצד משפחות המעוניינות לשפר את איכות חייהן והן מצד משקיעים המחפשים אחר נכס מניב בעל תשואה נאה בתחומה.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מאגדת חולון כיום כ-190 אלף איש, מספר שעתיד לגדול בעשרות אחוזים עד סיום העשור הקרוב.
יתרה מכך, בהובלתו של ראש העירייה, מוטי ששון, ובשיתוף הוועדה המקומית לתכנון ובניה, מתוכננת פעילות מקיפה בתחום ההתחדשות העירונית במספר מוקדים מרכזיים במרכז העיר, ובדגש על הרחובות ראשיים– סוקולוב, קוגל, ההסתדרות ושכונות תל-גיבורים וגסי כהן.
בחולון אף פועלת מנהלת ייעודית להתחדשות עירונית שתפקידה לסייע בגיבוש התנאים וליצור היתכנות עבור פרויקטים מסוגים שונים, לרבות תמ"א 38 ופינוי-בינוי.

קראו גם: שכונות מובילות בעיר חולון

התחדשות עירונית בחולון

עיר עם אופק

חולון נהנית ממספר יתרונות אסטרטגיים מובהקים.
היא מרוחקת מספר קילומטרים בודדים מאזורי התעסוקה והבילוי של תל-אביב, נהנית מדרכי גישה נוחות אליה באמצעות נתיבי איילון וכביש 4, בנוסף לבנית הקו הירוק של הרכבת הקלה וקו המטרו שאושר ועתיד לעבור במספר מוקדים בעיר, לצד מגמת הגירה חיובית אליה מיישובים סמוכים ואף מרוחקים יותר.

קראו גם: מפת הרכבת הקלה חולון

יתרון נוסף שמציגה חולון טמון במחירי הדיור המוצעים בה, כאשר על אף הקירבה לתל-אביב והיותה חלק ממטרופולין גוש-דן, רף המחירים בה נותר אטרקטיבי למדי.
לשם המחשה למגמה החיובית האופפת את חולון, ראוי להאיר בזרקור על תוכנית ענק להתחדשות עירונית (ח/619) בתחומה שאושרה בדצמבר 2022 על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בתל-אביב, שעתידה לאפשר תוספת של 30 אלף יחידות דיור על פני שטח כולל של כ-7500 דונם.
בעיריית חולון מציינים כי התוכנית עתידה לחזק באופן משמעותי את המרחב הציבורי, לחזק מבנים מפני רעידות אדמה וכן להוביל לשיפור דרמטי באיכות המגורים של עשרות אלפי תושבים סך הכל.

קראו עוד על תכנית 619 בחולון.

על פי הערכות גורמי נדל"ן המעורים באזור גוש דן בכלל והעיר חולון בפרט, צפויה העיר העשירית בגודלה בישראל, להמשיך ולצבור תאוצה בקצב מסחרר. על הפרק צפויות עוד מספר תכניות להתחדשות עירונית, בשילוב השקעה נרחבת בפיתוח תשתיות, הסעת המונים וטכנולוגיה ירוקה.
כל אלו ועוד עתידים להפיח משב רוח מרענן בעיר חולון ולבסס את מעמדה כאחת הערים המבטיחות בישראל.

צפו – דירות למכירה בחולון

דילוג לתוכן