תיווך בתים פרטיים למכירה

רכישת בית היא אחת מהמשימות החשובות ביותר בחיינו הבוגרים.
אנו נדרשים לחסוך עבורה את מיטב כספנו, לבצע התנהלות כלכלית לטווח הארוך (משכנתא), שלא לדבר על עיצוב הנכס על מנת להעניק לו טאץ' אישי וכזה שיהפוך אותו לכור מחצבתנו.
על אף מחירי הנדל"ן אשר מרקיעים שחקים בשנים האחרונות ביתר שאת, מצליחה העיר חולון להוות יעד אסטרטגי, בדגש על תחום הבתים הפרטיים, זאת בזכות היצע בתים באיכות גבוהה, לצד טווח מחירים שנותר אטרקטיבי ושפוי באופן יחסי.
על תיווך בתים פרטיים למכירה בחולון קראו בהמשך הכתבה.

קראו גם: שכונות מובילות בעיר חולון

המהפכה כבר כאן

אחת השכונות אליהן לוטשות עיניים בשקיקה משפחות המעוניינות לשפר את איכות חייהן, יחד עם משקיעים המחפשים אחר נכסים איכותיים שעשויים להניב תשואה נאה לכיסם, מקורה ב-ח300 היוקרתית, המתהדרת בתושבים מבוססים, מרביתם בני מעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה.
בד בבד, ראוי לציין גם את שכונת ח-370 הקורמת עור וגידים בימים אלה, כחלק מתוכנית שאפתנית המתפרשת על פני שטח כולל של כ-4000 דונם, שעתידה להציע בתים פרטיים למכירה בחולון באיכות שטרם נראתה בעיר עד היום, בשילוב עם שטחים ירוקים, מוסדות חינוך, מבני ציבור וחיי קהילה תוססים.
אלא שזה ממש לא הכל.
גם בשכונות שנחשבות כיום ותיקות בחולון, כגון שיכון ותיקים בחולון ישנה שמירה מרקמית והגבלה של גובה למרות תוכניות רבות שיש בעיר של התחדשות עירונית..
כך למשל ביחס לשכונת ג'סי כהן בה אושרה באפריל האחרון על ידי ועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר, תכנית מדיניות מקיפה שתכלול יותר ממיליון מ"ר למגורים ותוספת של כ-5000 יחידות דיור.

בתים פרטיים למכירה בחולון

בתים פרטיים למכירה בחולון

זמיר נדל"ן: עסקה כדאית מתחילה איתנו.
מעוניינים למכור בית פרטי בחולון? מחפשים אחר נכס ייחודי בעיר שיגשים למשפחה שלכם חלום? משרד התיווך זמיר נדל"ן הינו אופציה מצוינת שעשויה לחסוך עבורכם לא מעט זמן וכסף.
עם ניסיון של למעלה מעשור, ברשותנו יכולת בלתי נלאית לסייע במלאכת החיפושים הקדחתניים בשוק הנדל"ן המקומי, וחשוב מכל – להוביל אתכם בסופו של יום אל הנכס המבוקש המותאם בדיוק עבורכם.
צוות יועצי נדל"ן מן השורה הראשונה כבר ערוך ומוכן להעניק לכם את השירות האופטימלי, בדרך לבית שתמיד חלמתם עליו.

מוכרים דירה? צפו בהערכת שווי נכס

צפו – דירות למכירה בחולון

דילוג לתוכן